tävling: vem stalkar vi nu?

Nu fnittras det på Östrastorgatan.
Vi konspirerar om vem vi ska börja stalka (det är redan bestämt och den här gången är det, hör och häpna ingen karl..).
Och vi skrattar åt Kent när han hoppar/ramlar ned från soffkanten med benen i spagat.
Jag skäms och tappar luften av garv när C retar mig för när jag i ett allvarligt samtal om vår hyresvärd Gunilla råkade kalla henne Gonulla.
Jag är alldeles varm, inrullad i morronrock, filt å mössa. Avensjuk på C's elektriska värmedyna..

Kvällens ledtråd om den vi stalkar:
Har en släkting som heter Ulla-Britt....



/S


Kommentarer
Postat av: Fittskinn

Ohhh... ytterligare en blogg? =) =)

Me like!

2010-03-10 @ 10:01:57
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0