Va fan gör du här? - själv då?


Tanken var att skriva en presentation oss, men jag snöade in på olika bloggar och blev så inspirerad av att göra en lista/"snabba frågor".
Det finns så oändligt många men jag tycker att den här berättar ganska mycket om vilken person man är: (tack aprilsaga)

  • Skulle du vilja vara längre? Ja, någon centimeter.
  • Skulle du vilja väga mer? Nej
  • Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nu har jag ingen pojkvän i dagsläget, men om jag skaffade en så skulle jag bli jätte ledsen om han gjorde slut.
  • Skulle du vilja ha sex med en kändis? Är han het så visst.
  • Skulle du vilja dricka dig full nu? Ja, jag är ju ledig så varför inte. All sorts verklighetsflykt är välkommande.
Ska bli så himla spännande att se vad C svarar på dessa frågor.

Tack för kaffet!
*S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0