OS-bloggen

Nä, jag bara skoja. Det här är ju alltid en karl-blogg. Eller det ska handla lite om OS. Iaf om varför det är värt att titta på sändningarna.
Orsaken är självklart en karl. En riktigt fin sådan.
Han är anledningen till mina sena nätter och mitt nyfunna OS intresse. Han har kommit att bli höjdpunkten på min annars så insnöade, arbetslösa, fattiga, cigaretterökandes vardag.
Jag talar om André Pops.
Han är en karl som jag inte riktigt uppskattat förrän nu.  Förresten så tycker jag inte ens att han är så fin som jag i inledningen av detta inlägg sa. Han är ju lite åt albino hållet och påtok för tråkig å torr för min smak.

Men tyvärr jag har kommit på vad det är eller rättare sagt vem det är jag ser i honom. En Australiensisk dubbelgångare som i en vinterromans kallade mig babe. En karl som jag utav dumhet fattade ett stort å innerligt tycke för.
Men som sagts i ett tidigare inlägg i denna blogg, var han som toaletten; full. Med skit av alla slag. (nej, han kan inte svenska)
Men om han av en händelse skulle läsa detta så: Robb, you are like the toilet; full of shit, busy with your own shit or just drunk. (yes, according to C a toilet can be drunk.)
Jo, jag vet att min Engelska är bra, jag har förhoppningsvis lärt mig något mer än om karlar som studerande i både Holland å Australien. (ja, nu fick jag det sagt också)
Och förresten, om nån vill lära sig ett å annat om antingen karlar eller det engelska språket så går det bra att maila: [email protected].


En Full australiensare.                                                  En fräsch å sportig André Pops.



Nä men gud, jag håller med detta skrivande på att MISSA dagens dos av Pops. Inte okej.

Thanks for the coffee!
/s

Kommentarer
Postat av: Carl

Andre borde färga håret, svära eller riva av ärmarna på T-Shirten... Någonting litet bara, snälla?

2010-02-24 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0